Trening HIIT – najlepszy sposób na spalanie tłuszcz

Lis 28, 2014

_DSC3005 zr (3)Uciążliwy problem
Nadwaga i otyłość należą do coraz powszechniejszych chorób cywilizacyjnych. Na całym świecie ludzi z tym problemem ciągle przybywa, czego przyczyną jest siedzący tryb życia oraz nieodpowiednia dieta. Dodatkowe kilogramy nie tylko stanowią zagrożenie dla zdrowia, ale i są powodem obniżanej samooceny. Ciężko byłoby znaleźć osobę z nadwagą, która jest zadowolona ze swojego wyglądu i nie chciałaby niczego zmienić. Takie osoby sięgają więc po różnego rodzaju diety, czy ćwiczenia. Te niestety często nie przynoszą długotrwałych efektów, a problem zbędnej tkanki tłuszczonej cały czas powraca. Smutna statystyka mówi, że jedynie kilka procent odchudzających się osiągnie upragniony cel.

Moja pomoc

Jeśli należysz do opisanej powyżej grupy ludzi, lepiej nie działaj na oślep. W ten sposób prawdopodobnie nie osiągniesz zadowalających efektów, a w skrajnym przypadku możesz nawet wyrządzić swojemu ciału trudne do naprawiania szkody. Jeśli chcesz zrobić to dobrze, chętnie Ci pomogę – trener personalny Michał Ostrowski. Jestem wykształconym dietetykiem, menadżerem i trenerem. Ukończyłem mnóstwo szkoleń i kursów poszerzających moje umiejętności. Sport i zdrowy styl życia są dla mnie pasją i przeznaczeniem. Chcę jednak, by były one nie tylko moim celem. Bardzo chętnie pomogę również wszystkim innym osobom pragnącym zmienić swoje życie na lepsze. Przeprowadzę konsultację, ułożę optymalną dietę i dobiorę odpowiedni trening dostosowany do indywidualnych potrzeb. Mogę Ci doradzać w klubie, w domu, a nawet w biurze podczas przerwy w pracy.

Trening HIIT

Wielu trenerów i dietetyków robi wiele, by jak najskuteczniej odpowiedzieć na to proste, ale często zadawane pytanie: jak schudnąć? Trening HITT (High Intensity Interval Training) należy do moich ulubionych rozwiązań. Moim zdaniem w połączeniu z odpowiednim odżywianiem jest najlepszym sposobem na zdrową utratę zalegającego tłuszczyku. Polega on na przeplataniu krótkich serii bardzo intensywnych ćwiczeń z seriami mniej wymagającego wysiłku. Czas trwania treningu zwykle nie przekracza 30 minut. Jest bardzo efektywnym sposobem na spalanie tkanki tłuszczowej, i daje nawet 3 razy lepsze efekty niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. A oto przykład jednego cyklu treningu interwałowego HIIT , wykonuj 3-4 cykle zawsze poprzedzające 5 minutową rozgrzewką i częścią końcową 5 minut faza spadku tętna i powrotu do homeostazy.

Maxymalny wysiłek  ( Sprint)           Trucht tętno 60-70% HR

– 45 sekund                                                  – 90 sekund

– 30 sekund                                                  – 60 sekund

– 20 sekund                                                  – 45 sekund

– 30 sekund                                                  – 30 sekund

Moje strony

Jako trener osobisty Michał Ostrowski prowadzę działalność nie tylko w klubach i na siłowniach, ale także w Internecie. Zapraszam na moją stronę internetową www.trenujzmichalem.pl, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat moich usług i doświadczenia. Za warty uwagi uważam też kanał z filmami w serwisie YouTube – www.youtube.com/user/MsIverson76/videos oraz stronę na Facebooku – www.facebook.com/ForeverHealthyMichalOstrowski, gdzie publikuję wiele przydatnych treści.

Trener personalny Warszawa, Michał Ostrowski, zaprasza do współpracy.

}